>> <<
UPMS má už 6979 študentov 6979
Nová súťaž - doštuduj za odmenu - Výhercovia

8. prednáška:Čo robiť?

Lektor: Ivan Mikloš | Streda, 1. 12. 2010

Diskusia

Počet príspevkov v diskusii je 22. Zobraziť celú diskusiu.

Martin Slavkovsky

Prosim Vas, kde najdem odporucanu literaturu, ktorá je spominana vo videu? Dakujem

07.03.2013 | 20:46:43
Pavol Schumichrast

VLADIMÍR KUŠNÍR

Peter Dian Vám dal odpoveď. Kým bude týmto bankám/rodinám vyhovovať keynesiánske učenie, bude presadzované ako vo vláde tak aj na verejnosti. Na každú krajinu, ktorá by mala tendenciu odkloniť sa od tohto učenia, by sa zosypala vlna kritiky ak nie viac. Jednoducho súčasný systém neumožňuje aplikáciu učenia rakúskej školy aj keď sa môže zdať ako omnoho prirodzenejšie a “zdravé”.

16.03.2011 | 12:42:10
Zdeno Hušek

Miroslava Tekelová:
Národná banka (štát) určuje aj koľko je v obehu “digitálnych peňazí”, pomocou určovania mininimálnej povinnej rezervy a kapitálovej primeranosti bánk. Kapitálová primeranosť zjednodušenie hovorí o pomere vlastného kapitálu ku požičaným peniazom. Minimálne rezervy zas o tom koľko peňazí musí mať banka uložených v NBS.

08.03.2011 | 16:14:15
Peter Dian

Výraz monopolné peniaze som našiel v knihe “Konspirace bohatych a mocnych” od R.T.Kiyosakiho, pravidlo z hry Monopoly: “Banka nikdy nekrachuje. Ak nemá banka peniaze, môže ich vydať toľko, koľko je potrebné; stačí ich nakresliť na kus papiera”; Tiež skvele opisuje FED: Federálna rezerva, nie je ani americká, ani federálna a nemá žiadne rezervy. Je to bankový kartel niekoľkých najbohatších rodín sveta, podobne ako napr. OPEC.

20.02.2011 | 22:12:19
Lenka Bodnárová

Mna by tiež zaujímalo, či a kde sa reálne uplatnili myšlienky rakúskej školy, ako to dopadlo atď. Prípadne môže byť SR prvá krajina? smile

31.01.2011 | 14:23:21